Escuela de Adultos en La Coma

6.06.2005

esperança camps dijo...

Lo añadió al comentario de la noticia..pero por si acaso alguien no lo abre...Aquí lo tenéis!!
Moltes gràcies a tots i a totes. Per a mi ha sigut un plaer estar amb vosaltres. Em sembla que he après més de vosaltres que vosaltres de mí.
Los o las que tengáis interés o ganas de escribir, no lo dudéis, hacedlo.
El blog és un buen instrumento, porque además de expresar sentimientos, haces que vuelen más allá.
Cuando cuelgas algo en la red, un texto como este, ¿quién sabe quien lo leerá? ¿en qué parte del mundo estarà el lector o lectora? ¿en qué circunstancia personal se encontrarà?
Escriure està molt bé, però per allò que comentàvem de tindre els instruments per a fer-ho, és molt important llegir. LLEGIR-LEER.

Leyendo se adquieren las palabras sin las cuales es imposible que uno se comunique con los demás.
Us repetisc el meu agraïment a tot el món.
Sóc molt mala recordant els noms de les persones, i com que no vull oblidar-me de ningú, no us cite.
He posat el vostre bloc a la meua llista de "favoritos" i continuaré visitant-lo.
Una abraçada molt forta. Esperança

2 Comments:

  • At lunes, junio 13, 2005 3:10:00 p. m., Anonymous Anónimo said…

    A mi també em va agradar mol estar amb vosaltres. Gràcies, Lola. Sobre la meua concepció de La Coma, el que tinc clar és que les persones que estaveu en la biblioteca aquell dia, tant alumnes com professors, sou gent meravellosa. Molta gent em pregunta com va anar a La Coma, i jo els conteste que va ser la millor de les presentacions que he fet fins ara.
    Espere que continueu bé, i que no us separeu de l'escola d'adults. és un bon lloc per a integrar-vos, per a aprendre, i per estar en contacte amb altres realitats.
    un bes
    esperança

     
  • At jueves, junio 16, 2005 12:06:00 p. m., Blogger escuela de adultos said…

    Em sap mal no poder arribar a tot!! És ben bonico poder relacionar-se amb el blog, però tindre que repartir el temps d'una altra manera
    Graciès per estar ahi!!
    isabel

     

Publicar un comentario

<< Home